De TV-primeur van Porsche op RTL Z

porsche-i-performance

Voor het eerst in Nederland komt Porsche een campagne op TV. Porsche zendt daarbij via zakenzender RTL Z ‘infomercials’ uit rondom het thema Porsche Intelligent Performance. Het uitzendschema omvat 35 infomercials in de periode van 1 t/m 17 september.

Pon Porsche Import heeft een speciale TV-campagne ontwikkeld om de Porsche Intelligent Performance-filosofie bij een specifieke doelgroep onder de aandacht te brengen. RTL Z is dé zakenzender van Nederland en wordt zeer goed bekeken door ondernemers – een groep die Porsche graag wil bereiken. Er zijn twee infomercials: een van 85 en een van 340 seconden. Deze worden vooral rondom de het goed bekeken RTL Z nieuws uitgezonden.

De informercials die Porsche bij RTL Z gaat uitzenden, draaien beide om het thema Porsche Intelligent Performance. Dit is de filosofie die elke Porsche kenmerkt en tot uiting komt in meer vermogen, een lager verbruik, een hoger rendement en een lagere CO2-uitstoot – niet alleen op de openbare weg, maar ook op het circuit.

Porsche werkt op diverse manieren aan de vermindering van het verbruik en (dus) de uitstoot van schadelijke gassen. Zo wordt tijdens het ontwikkelingsproces van elk model veel aandacht besteed aan gewichtsverlaging en een optimale stroomlijn. Ook de motoren van Porsche worden steeds efficiënter – de inzet van onder andere directe brandstofinspuiting en een start-stop-systeem leiden tot indrukwekkende verbruiksdalingen. Bovendien heeft Porsche voor zowel straat- als racewagens hybridetechniek ontwikkeld en zijn dieselmodellen beschikbaar. Eén ding zal echter altijd voorop blijven staan – en dat blijkt ook uit de infomercials: een Porsche zal altijd rijden én aanvoelen als een Porsche.

video’s:



Je moet ingelogd zijn Ingelogd om een reactie te plaatsen.